Lid worden

De KNNV Moeraswerkgroep is een landelijke werkgroep van de KNNV. Van de leden van de Moeraswerkgroep wordt verwacht dat zij ook lid zijn van de KNNV.
Door een lichte bestuursstructuur en een grote mate van zelfwerkzaamheid zijn de kosten van het lidmaatschap van de Moeraswerkgroep bijzonder laag: 10 euro per jaar.

Aanmelden als lid van de Moeraswerkgroep kan door ons een e-mail te sturen met daarin jouw volledige adres.
Zodra we dat mailtje hebben ontvangen krijg je daarvan bericht en kun je deelnemen aan de excursies. Wij vragen je dan ook om de jaarbijdrage over te maken.

De communicatie naar en tussen de leden verloopt vrijwel geheel via e-mail en internet. Jaarlijks maken we het excursieprogramma rond februari bekend op onze site.

Het adres van het secretariaat is
KNNV Moeraswerkgroep
T.a.v. Kees Dekker

Heussensstraat 90
2023JT Haarlem
Telefoon: 06-44616826
E-mail: moeraswerkgroep@knnv.nl

Op deze pagina is onze privacyverklaring te vinden.